dilluns, 8 de novembre del 2010

Fabrice Corrons: Propostes d'activitats en el marc del GREC 2011 (1)

Se m'acudeixen tres idees :

-per què no preveure una acció que sigui conjunta amb el festival Grec i l'Obrador d'Estiu de la Beckett ?

Es podria aprofitar així la visibilitat d'aquests dos festival internacionals i crear ponts entre les dramatúrgies textuals (més bé les que promou la Sala Beckett) i les no textuals (que moltes vegades el Grec inclou, tot i que no conec la programació per a la propera edició).

-organitzar un col.loqui / una trobada entre dramaturgs catalans i francesos presents a Barcelona (programats pel GREC) sobre la situació de la dramatúrgia a ambdós països. [Podria ajudar pel que fa a la traducció simultània dels francesos]

-proposar una xerrada sobre la difusió de la dramatúrgia catalana a França des de fa tres dècades i parlar de les perspectives de cara al futur amb els nous dispositius transfronterers (Euroregió, Escena Catalana Transfronterera, Teatre de l'Arxipèlag). Podria fer-me càrrec del balanç d'aquesta difusió perquè és una contribució que estic acabant (amb la col.laboració d'Antonia Amo Sanchez) ara mateix per a un congrés de teatre a Avinyó al mes de desembre (i estic engegant o col.laborant en diferents projectes de difusió del teatre català amb l'Institut Ramon Llull i la Maison Antoine Vitez)... A més a més, es podria convidar el grup de recerca sobre les arts escèniques que dirigeixen Francesc Foguet i Núria Santamaria i que reflexionen sobre aquesta temàtica.

Bé.. jo seré a Barcelona al mes de juliol : podré ajudar-vos sigui como sigui.

Ja em diràs què penses de les meves idees.

Salut,

Fabrice

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada